تبدیل فایل تصویری به صوتی

امروز از تجربه شخصی خودم می‌‌گویم شاید به درد شما هم بخورد. می ‌خواستم تعدادی فایل تصویری که حجم بالایی داشتند را به فرمت mp3 تبدیل کنم تا بتوانم آنها را در mp3 player خودم بریزم. در اینترنت به دنبال نرم‌افزار مناسب برای تبدیل فایلهای تصویری به صوتی گشتم و چند برنامه پیدا کردم اما هیچکدام رایگان نبود و نسخه trial آنها فقط اجازه تبدیل چند ثانیه را بیشتر نمی‌داد. بهر حال بهترین آنها به نظر من برنامه AimOne بود. از آنجا که گفته‌اند جوینده یابنده است بالاخره توانستم کراک مطمئنی هم برایش پیدا کنم. خلاصه بخوبی و خوشی تمام تراک‌های تصویری مورد نظر را به فرمت mp3 و به حجمی برابر با تقریباً یک دهم حجم اولیه تبدیل کردم. اما اگر شما هم علاقمند به چنین برنامه‌ای هستید:
1- برنامه AimOne Audio/Video to MP3/WAV Converter را از اینجا داونلود و نصب کنید. در این حالت فقط برای چند ثانیه و بصورتی منقطع فایل تصویری را به mp3 تبدیل می‌کند و از شما می‌‌خواهد که برنامه را بخرید.
2- کراک برنامه را از اینجا یا اینجا داونلود کنید.
3- فایل کراک را از حالت زیپ خارج کرده و فایل AlltoMp3.exe را در همان پوشه‌ای که برنامه را نصب کرده اید، بریزید ( کپی و پیست کنید). کار تمام است به همین سادگی.
پی نوشت 1: دوست محترمی از طریق ایمیل گفته‌اند که برنامه VCD Cutter برای این کار مناسب تر است که حتماً همینطور است اگر چه هنوز شخصاً آن را امتحان نکرده ام. از ایشان بسیار متشکرم.
پی‌نوشت 2: برنامه VCD cutter را آزمایش کردم. همانطور که از اسمش پیداست عمدتاً برای تدوین، دستکاری و حذف و اضافه کردن فایلهای تصویری و صوتی کاربرد دارد.

یک دیدگاه برای ”تبدیل فایل تصویری به صوتی

  1. zahra

    ba salam
    khaili mmnoonam az lotfe shoma
    bad az 2 roz talashe zyad
    tonestam barname homa ro gir byaram
    agar dictionary bara mobile soragh darin mamnionam

    پاسخ
  2. Alireza

    دوست محترم، با درود به شما
    سايت هایی که برای دانلود کرک معرفی کردين، هر دو آلوده به تروجان هستند و توسط آنتی ويروس، بلاک ميشوند
    راهی ديگه به نظر شما وجود داره؟
    در صورت امکان، اگر محبت بفرماييد کرک رو برای من به آدرس ايميل زير بفرستيد بسيار سپاسگزار خواهم بود
    alireza74m@gmail.com
    پيروز باشيد

    پاسخ
    1. محمد

      دوست عزیز، آقا علیرضا
      اکثر آنتی ویروس ها, کرک برنامه ها را به عنوان بدافزار یا تروجان می شناسند که به دلیل ماهیت مشابه آنهاست. من برای اطمینان دوباره هم برنامه را و هم کرک را دانلود و نصب و استفاده کردم و مشکلی نداشت. تنها نکته اینکه باید به هنگام دانلود و انتقال فایل کرک، برنامه آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. بعد از نصب هم، فولدر برنامه های خود در لیست استثناهای آنتی ویروس در زمان اسکن سیستم خود قرار دهید.

      پاسخ

بیان دیدگاه